sobota, 28 września 2013

5. Wystawa | WYNIKI

Zgłosiło się 36 koni arabskich... Dziękuję za taką aktywność z waszej strony, ale teraz mam mały problem z ocenieniem tych wszystkich rumaków. Ale to nic.

Dobrze, konie ocenione. Araby podzieliłam na klacze i ogiery, zmniejszyłam tez liczbę miejsc do trzech. Reszta jak zawsze, z tymże punktacja była trochę inna. I teraz tak... Nie mam czasu i chęci na rozdzielanie nagród, zanim to sobie wyliczę i rozlosuje to minie mnóstwo czasu, a ja i tak od ponad godziny siedzę tu i oglądam zgłoszone koniska. Moja propozycja jest taka: weźcie sobie to co wpłaciłyście na wpisowe. Nagrodami były po dwie marchewki dla każdego konia, który poszedł pod oko sędziów. ;] Przepraszam za problem, dziękuję za zgłoszenia i pozdrawiam.

Lista startowa:
  • Koń czystej krwi arabskiej
Ogiery:
  • Koń pełnej krwi angielskiej
  • Koń holsztyński
  • Koń hanowerski
  • Koń szlachetnej półkrwi
  • Duński koń gorącokrwisty
  • Holenderski koń gorącokrwisty
  • American quarter horse
  • American paint horse
  • Konie huculskie

  1. Fatalita
  2. Epilos
  • Konie ras hiszpańskich
  • Kuce
  • Inne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz